top of page

מזל טוב! זה בלוג!


למה אני?

קלינאיות תקשורת יש לא מעט, ורובן עוסקות או בתחום האודיולוגיה (שנחשב ליותר טכני) או בתחומי השפה והדיבור (שנחשב ליותר טיפולי). אחרי עשר שנים במקצוע, אני עדיין נהנית ולומדת הרבה מהשילוב.

בהתאמת מכשירי שמיעה למדתי כיצד שינויים קטנים בכיוון המכשיר יכולים להשפיע על התפיסה השמיעתית, מה שתרם לי רבות בטיפול שמיעה, שפה ודיבור עם ילדים קטנטנים המרכיבים מכשירי שמיעה או שתלי שבלול, שעדיין לא יכולים להסביר זאת בעצמם. הידע שרכשתי אודות תהליכי שיקום שמיעה עם הילדים עזר לי לתכנן ולהעביר אימוני שמיעה למבוגרים. וההיכרות המעמיקה יותר עם מבוגרים כבדי שמיעה ועם הצרכים והקשיים היומיומיים שהם חווים שיפר את ההבנה והדיוק שלי בהתאמת מכשירי שמיעה וחוזר חלילה.

למה בלוג?

שתי סיבות עיקריות: הראשונה קשורה לתחום נוסף שאני עוסקת בו והוא ההדרכה. במהלך השנים הדרכתי עשרות סטודנטיות וקלינאיות ומהרגע הראשון נהניתי ללמד, להעביר את הידע שלי הלאה לדורות הבאים, וללוות את תהליכי ההתפתחות המקצועית. מכאן שאני אשמח להמשיך ולתרום ממה שלמדתי לאורך הדרך ושהידע הזה יגיע ובתקווה יעזור לכמה שיותר אנשים.

הסיבה השנייה נוגעת יותר לתועלת האישית שלי - במהלך האינטראקציה שיש לי בשיחות עם מטופלים, היה לי ברור שלעיתים קרובות אני לומדת מהם לא פחות ממה שהם לומדים ממני. ואני אשמח להמשיך לתקשר עם כמה שיותר מטופלים ואנשי מקצוע ולדון בתחומים שאני עוסקת בהם כדי להמשיך ללמוד, להבין ולהתפתח כי אין סוף ללמידה (וטוב שכך!).

מה יהיה בבלוג?

טיפים, שיטות ומדריכים שיכולים לעזור לכם ביומיום, איך מגיעים לשיקום שמיעתי מלא ומוצלח, הפרכת מיתוסים, מחקרים חדשים ומעניינים ועוד דברים מיוחדים שלא תקבלו באף מקום אחר!

אז אם אתם לא רוצים לפספס שום דבר, הרשמו במייל! מוזמנים לפנות אליי גם בטלפון ובמייל המופיעים באתר.

אשמח לשמוע בתגובות על מה אתם רוצים שאכתוב, איזה מידע יכול לתרום לכם ומה מעניין אתכם!

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
bottom of page